3+4 februari 2019

Deelnemen aan showUP

kwaliteit staat centraal

showUP is in een paar jaar tijd uitgegroeid tot dè inkoopbeurs voor home & gift. De opvallende opzet van de beurs en de karakteristieke locatie zijn de basis van het succes.

Maar het belangrijkste onderdeel van het succes van showUP is het aanbod. Dat laat zich het beste omschrijven als modern georienteerd en design gedreven. De combinatie van deze elementen maken van showUP een inspirerend, creatief en vernieuwend event. 

We streven naar een uitgebalanceerd deelnemersveld met een goede verdeling van branches en stijlen. Daarnaast is de kwaliteit van de merken en producten belangrijk. Alle aanmeldingen worden dan ook zorgvuldig beoordeeld. Zo houden we showUP leuk en inspirerend.

productgroepen

Op showUP zijn de volgende productgroepen vertegenwoordigd:

     •  wonen  •  verlichting  •  kids
     •  koken & tafelen  •  well-being  •  gifts & gadgets
     •  stationery  •  lifestyle  •  boeken


De diverse produktgroepen worden afwisselend op de vloer geplaatst. Er zijn géén  "afdelingen" waar segmenten bij elkaar staan. Dat maakt de hele beurs interessant voor alle bezoekers.

Per produktgroep wordt een maximaal aantal deelnemers vastgesteld. De nadruk in het deelnemersveld ligt op de segmenten wonen, koken & tafelen, gifts & gadgets en kids.

Alleen het in segment kids worden de deelnemers op de beurs vloer bij elkaar geplaatst, deze special heet growUP en bestaat uit 30-40 deelnemers.

bezoekersprofiel

De laatste editie van showUP trok zo'n 6.000 professionals. Opmerkelijk is hde kwaliteit van het bezoek. 80% heeft een winkel, variërend van een kleine cadeauwinkel in de regio, een vernieuwende conceptstore of een webshop, tot warenhuis of museumwinkel. Ook interessant, meer dan 400 stylisten, persrelaties, influencers en bloggers komen inspiratie opdoen. 

De laatste edities neemt het aandeel buitenlands bezoek sterk toe. Belgie en de grensstreek met Duitsland vallen op, maar ook in andere Europese landen begint showUP bekend te worden bij retailers.

Klik HIER voor een groter versie van de foto met cijfers.

inschrijfprocedure

De belangsteling voor deelname aan showUP is groot. Bestaande deelnemers hebben voorrang bij inschrijving. Aanvragen van nieuwe deelnemers worden beoordeeld op branche, product en stijl. 

Ben je geïnteresseerd in deelname aan showUP in februari 2019? Vul dan het aanvraagformulier in. Je ontvangt dan bericht van ons met informatie over deelname aan de editie van 3+4 februari 2019.