27-28 september 2020

Vista Bonita

Over ons

Vista Bonita leesbrilconcept
verkoopt zichzelf

Steeds meer mensen zullen (moeten) een leesbril gaan dragen Vaak willen zij niet naar een opticien, dus is de gang naar Hema of Etos snel gezet. Terwijl leesbrillen een superleuk product zijn om te verkopen. Ze geven veel traffic en een goede kassa aanslag met weinig inspanning voor de retailer. Vista Bonita ziet de leesbril als een beautyproduct. Het vrouwenmerk lanceert nu haar derde collectie The Cocktail Flower Collection met modische, commerciele leesbrillen in een geweldige verpakking: een beautytasje met een lichtgewicht leesbril, doekje, etui, koordje en brillenglazenspray. Dit keer met cocktailkleuren als thema. En dat alles in combinatie met de unieke display die de klant gemakkelijk zelf laat passen, pakken en afrekenen. Zeer goede marge, social media ondersteuning, service gerichte partner.

Voor meer info: www.vistabonitareaders.nl