2+3 september 2018

Vraag en Antwoord



Voor wie is showUP?

showUP is een inkoopbeurs voor professionals uit de branches wonen, kids en cadeau-artikelen. De beurs richt zich op inkopers van woonwinkels, conceptstores, webshops, warenhuizen en museumwinkels. Stylisten, pers en bloggers zijn ook van harte welkom. Vraag van tevoren je gratis tickets aan.

Waar is de beurs?

showUP wordt gehouden in de Expo Haarlemmermeer in Vijfhuizen. Een prachtige glazen hal middenin een natuurgebied, De locatie is dichtbij Schiphol Airport en is gemakkelijk te bereiken met de auto en het openbaar vervoer.
Het adres is:
   Expo Haarlemmermeer
   Stelling 1
   2141 SB Vijfhuizen
Meer info over de bereikbaarheid.

Openingstijden?

showUP is op zondag 2 september en maandag 3 september geopend van 10:00 -18:00 uur.

Hoe kom ik aan een ticket?

Dat is simpel: nadat je het registratieformulier hebt ingevuld, ontvang je een e-mail met een link naar je gratis ticket. Op vertoon van dit ticket ontvang je bij de entree je persoonlijke toegangsbadge.

Ik heb geen KvK-nummer. Kan ik dan komen?

showUP een vakbeurs is alleen toegangelijk als je werkt bij een bedrijf in de woon/lifestyle branche of als je ondernemer in deze branche bent en een KvK-nummer hebt. Heb je plannen voor een bedrijf maar nog geen kvk nummer? Inschrijven is gelukkig zo gepiept op de website van de Kamer van Koophandel. Zien we je daarna op showUP!

Ik wil blijven overnachten. Hebben jullie een Hotel tip?

Goed idee, showUP is inmiddels zo gegroeid dat het de moeite waard is om twee dagen te komen. Zo weet je zeker dat je je vaste leveranciers kunt ontmoeten én tijd over hebt om nieuwe trends en labels te spotten.
Wij verblijven graag bij Hotel Haarlem praktisch om de hoek in Haarlem. In Amsterdam zijn Citizen M en het Lloyd Hotel onze favorieten.

Kan ik mijn ticket ook op mijn telefoon laten scannen?

Ook wij denken aan het milieu, dus dat is zeker mogelijk. Zet je telefoon op de hoogste helderheid en je bent in no-time binnen. 

Is er een garderobe?

De garderobe vind je vlakbij de ingang. Wij passen met liefde op je jassen, tassen en koffers! 

Mag ik foto’s maken van showUP?

Graag zelfs! Kijk wel even of de deelnemer het ook leuk vindt. Deel je de foto’s met ons onder de hashtag #showup18? Met blogs over showUP zijn we erg blij. 

Waar kan ik de deelnemerslijst en plattegrond vinden?

De deelnemerslijst en de plattegrond staan circa één maand van tevoren online. Als je binnenkomt ontvang je een gedrukte versie van de plattegrond. 

Help! Ik heb een geweldig merk/product gevonden, maar weet de naam niet meer.

Kan gebeuren! Stuur een mailtje naar info@showup.nl en we helpen je zo snel mogelijk verder.

Wat staat er op het listenUP programma?

Het programma van listenUP staan circa één maand van tevoren online. Laat je inspireren door onze sprekers op het gebied van trends en social media.

Waar kan ik me inschrijven voor een listenUP-sessie?

Dat is niet nodig! De listenUP sessies vinden plaats in het theater bij de entree en duren ongeveer 45 minuten. Er is voldoende plek, maar zorg wel dat je op tijd bent. Deze sessies zijn populair en vol = vol!  

Is showUP toegankelijk voor mindervaliden?

showUP is goed toegankelijk voor mindervaliden. Er zijn speciale invalidenparkeerplaatsen voor de deur. Meld je bij een verkeersregelaar en zij wijzen je naar je plek. Kom je met een begeleider? Zorg dan dat hij of zij ook in het bezit is van een ticket.

Kan ik mijn kind meenemen?

Kinderen zijn welkom onder begeleiding, maar er worden geen speciale activiteiten georganiseerd.

Mag ik mijn hond meenemen?

We zijn dol op honden, maar tijdens showUP moet je trouwe viervoeter helaas thuisblijven.

Is er EHBO aanwezig?

Jazeker. Op de plattegrond staat de plek van de EHBO aangegeven.

Ik ben wat verloren op showUP. Waar kan ik terecht voor gevonden voorwerpen?

Wat vervelend! Stuur een mailtje naar info@showup.nl en we helpen je zo snel mogelijk verder.

Staat je vraag er niet bij?

Stuur een mailtje naar info@showup.nl en je hoort zo snel mogelijk van ons.